ASIAKASPALVELU

ASIAKASPALVELU

TUOTTEEN VAIHTO / PALAUTUS


2WIN Basketstoren asiakkaana sinulla on aina oikeus vaihtaa tai palauttaa ostamasi tuotteet postitse 30 kalenteripäivän kuluessa tilauksen toimittamisesta. Mikäli tuotteen vaihtaminen toiseen tuotteeseen ei syystä tai toisesta johtuen onnistu, hyvitämme tuotteen arvon sinulle takaisin. Otathan yhteyttä meihin, ennen kuin palautat tuotteet (sähköpostiosoita: info@2win.fi).

Tuotteet on palautettava käyttämättöminä ja alkuperäispakkauksissa niin, että tarrat ym. ovat paikoillaan. Pakkaathan tuotepakkaukset kunnolla. Jos lähetät meille takaisin vaurioituneen pakkauksen, siitä peritään lisämaksu 30 €. Ostaja vastaa vaihdon/palautuksen postimaksusta.

Maksamme hyvityksen asiakkaalle tuotteiden palauduttua meille.

Luottokorttimaksut: rahat palautetaan asiakkaan tilille.

Laskutusasiakkaat: toimintaohjeet lähetetään asiakkaalle sähköpostitse.


Jos vaihdat tai palautat tuotteita, lähetä meille sähköpostia, jotta voimme varata sinulle kyseisen tuotteen sekä antaa tarkemmat palautusohjeet.

Sähköpostiosoite: info@2win.fi

Mikäli pakkauksen mukana ei tullut palautuslomaketta, löydät sen täältä.

REKLAMAATIOT

Mikäli tuotteessa on virhe tai se on vaurioitunut, ota meihin yhteyttä ennen tuotteen palautusta.


Lähetäthän meille kuvan virheestä/vauriosta, jos se on mahdollista.

Sähköpostiosoite: info@2win.fi


2WIN noudattaa Kilpailu- ja kuluttajaviraston (KKV) suosituksia reklamaatioita koskien. Reklamaatio-oikeus koskee ainoastaan tuotteessa jo toimitushetkellä olevia vikoja. Reklamaatio-oikeutta ei ole esim. vioista, jotka ovat aiheutuneet normaalista kulumisesta. Tuotteen viasta on ilmoitettava kohtuullisessa ajassa.